29 Haziran 2009 Pazartesi

TURFANDA:

Bu yıl bahar yağmurları geç yağınca tarla hazırlıklar da olmayınca ayçiçek ekimi de geç oldu. Erken açan bir tarla buldum onu resimleyeyim dedim.
Üç gündür aralıklı yağmur yağıyor ayçiçekler için iyi oldu dolayısıyla arıcılar için iyi oldu.
Bu turfanda açmış tarlayı görüntülemeye giderken resim çektim. Yaklaşık batı yönünden bakınca tarlada çok az ayçiçeği açmış gibi duruyor.
Ama doğu yönünden bakılınca daha çok açtığı belli oluyor. Tarlanın yarısından çoğu açmış gibi.
Bunun gibi iki tarla daha var. Benim arılara yaklaşık 1 km uzakta

Ayçiçekleri açalı bir kaç gün olmasına rağmen arılar sarmaya başlamış benim arılarım demek isterim ama plakaları yok bilemiyorum.
Arılar ayçiçeklerden ilk günler genelde polen aldıklarını, sonra bal özü akımının başladığını biliyoruz.


Hiç yorum yok: