26 Mayıs 2009 Salı

Kısa bir gezi

2009 öğretim yılı okul bitirme törenleri için davet ettiler bende cumartesi günü Eskişehire gittim törene katıldım.
Öğrencilik yıllarımın, öğretmenlik yıllarımın uzun bir süresini geçtiği, kısım ve atelye şefliğini yaptığım okulumun bitirme törenlerine katılmak iyi oldu bir çok arkadaşımı gördüm hasret giderdim.
Eski mezunlar aileleri ile eğlenceli bir gün geçirdiler.


Hasret giderenler nasıl koyu sohbet ediyorlar.


Arıcılık malzemesi satan arkadaşların dükkanına varınca bana bir hediye vereceklerini söylediler yüzlerindeki anlatımdan bir muzurluk olduğu belliydi.
bir naylon torba içinde eşek arısı yuvasını getirdiler. iş yeri çalışanı ve ortağının kardeşi Hüseyin Ekinci bana hediyeyi sundu çünkü o bulmuş yuvayı.



Sonrada açıp içini gösterdi. dışı çok sağlam lifli ve hafif olarak yapılmış hemde çok sağlam yapılı kabukla sarılmış.
İçi ise beş kat aynı bal arılarının yaptığı gibi petekli üst üstte beş petek var. Bir farkı petek göz büyüklüğü ve peteklerin çok kirli renkte olmaları.

Yaklaşık 40 x 30 x 25 cm ölçülerindeydi. Ben bunun biraz daha büyüğünü eski bir ev duvarının içinden çıkarmıştım epey yıl olmuştu ama o zaman böyle bir şeyler olacağını düşünmedik fotolamadık.

Geri dönüşte Silivri civarında rüzgar enerjisiyle elektirik üreten rüzgar türbünlerini gördüm vadi boyunca çok sayıda sıralanmışlar, bende birisinin resmini çektim.
Her zaman dikkatimi çekiyordu, bir gün olur yakından resimleriz.






Hiç yorum yok: